Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 10:41 - А какво би станало, ако не....АМА ДА!!!
Автор: theheartofthebooks Категория: Изкуство   
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.01.2018 11:33


Напоследък често си мисля за всички тези неща от сорта на ,,а какво би станало, ако не бях...” Добре, но си. И какво от това? Това е било вчера. Днес е днес. Днес е нов ден. А грешките, те  са изградили твоето сега. И все пак миналото не определя кой ще бъдеш, когато отвориш очи на сутринта.

 

 Чувам от хората да казват ,,аз съм еди какъв си”. Ами да, такъв си, но си и такъв, и такъв - от всичко по много. Ти сам избираш как да се определиш, а истината е, че можеш да бъде всичко.

Веднага ми изниква в главата песента на Революция Z: ,, Аз си избрах да бъда бъда птица във небето, можеш ли ти да бъдеш като мен?”

 

 Можеш ли да избереш какво те очаква утре? Можеш ли да намериш тази сила в себе си. Разбира се, че можеш. Имам един изключително любим цитат: ,,You can have anything you want if you are willing to give up the belief you can’t have it”(Robert Anthony). 

 

Това е част от истината приятелю, животът е в твоите ръце. Ти държиш кормилото, не можеш да очакваш някой друг да го завърти вместо теб. И ако вчера си катастрофирал, не значи, че ще се случи и днес. Изборът дали да стоиш на паркинга завързан със скоба, на която пише ,,вчера”, или да си платиш глобата и да поемеш по пътя, е изцяло твой.

 

Ето защо, всичко това, което може би ще прочетеш, няма да има значение, ако ти не си готов да сториш необходимото.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theheartofthebooks
Категория: Изкуство
Прочетен: 37921
Постинги: 44
Коментари: 14
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031