Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2018 21:32 - За изгубените чорапи и предразсъдъците
Автор: theheartofthebooks Категория: Изкуство   
Прочетен: 317 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 28.01.2018 22:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Малко смях, малко трагизъм... Какво да ви кажа? Днес бях на тренировка, както всяка неделя. Този път обаче реших, че ще си взема душ във фитнеса. И какво се случи, не знам, но чорапите ми изчезнаха. Някой по погрешка ли ги прибра, аз ли ги забутах  някъде, представа си нямам. Когато се прибрах вкъщи, развеселена от цялата ситуация, разказах на моята педантична майка за изчезналите чорапи. И, кажете ми, как да предположа, че ще стане такъв скандал? Като се почна: “Лъжеш ме, не си била на фитнес, къде си била, какви си ги свършила... “If you know what she meant. Да знам... Ироничното е, че тя всъщност е психиатър. Но както и да е... Замислих се колко ли често съдим ей така, без да знаем. Решаваме си нещо и край това е самата истина, друга опция няма. Да. Ама не...Варянти хиляди, а правотата е нещо толкова относително. Всички грешим и всички сме прави. Въпросът обаче е там, че предразсъдъците убиват. Защо  сме толкова предубедени към всяко едно нещо, сякаш сме напълно наясно с цялата вселена и всичко останало? Както Аристотел е казал: ,,Аз знам, че нищо не знам.”Да, но ние и това не знаем или поне често го забравяме...За завършек следното: Стига сте търсили загубени чорапи...Безмислено е.




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theheartofthebooks
Категория: Изкуство
Прочетен: 38078
Постинги: 44
Коментари: 14
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930