Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
The most beautiful stories are signed by pain Най-красивиге истории са подписани от болката
Автор: theheartofthebooks Категория: Изкуство
Прочетен: 38028 Постинги: 44 Коментари: 14
Постинги в блога
2 3 4  >  >>
 Възможно ли е човек да се чувства добре в изкуствена среда...Като златна рибка в аквариум. Да понякога е възможно, когато реалността е прекалено банална, за да можеш да я понесеш. Тогава се чувстваш добре да стоиш до изкуствено езерце в...
Категория: Изкуство
Прочетен: 196 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 17.03.2018 10:49
 Решение...Самата дума звучи страшно. Всеки ден взимаме някакви решения, съзнателно или несъзнателно...Това няма значение. 
Но, когато се стигне до големите решения -тези, които ще променят нещо в хода на живота ни, умираме от страх. За...
Категория: Изкуство
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Малко смях, малко трагизъм... Какво да ви кажа? Днес бях на тренировка, както всяка неделя. Този път обаче реших, че ще си взема душ във фитнеса. И какво се случи, не знам, но чорапите ми изчезнаха. Някой по погрешка ли ги прибра, аз ...
Категория: Изкуство
Прочетен: 317 Коментари: 0 Гласове: 6
Последна промяна: 28.01.2018 22:28
 „Нямам право да бъда разбита…“ Свещена лична глупост. Дали съм единствената, която ръси такива простотии? Едва ли. Хората обичаме да „бъдем силни“, особено, когато това ни превръща в жертви.
Винаги съм си п...
Категория: Изкуство
Прочетен: 4687 Коментари: 0 Гласове: 0
 Толкова често приемаме нещата за даденост... И, което е по-лошо, хората и то любимите. Критикуваме ги, опитваме се да ги променяме, да ги пригодим към нашите идеали за действителноста, несъзнателно изливаме върху тях комплекси и лоши на...
Категория: Изкуство
Прочетен: 905 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 24.01.2018 21:19
Напоследък често си мисля за всички тези неща от сорта на ,,а какво би станало, ако не бях...” Добре, но си. И какво от това? Това е било вчера. Днес е днес. Днес е нов ден. А грешките, те  са изградили твоето сега. И все пак минал...
Категория: Изкуство
Прочетен: 252 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 22.01.2018 11:33
 Забавно е как хората обичаме да налагаме различни шаблони за това какво би трябвало да бъде нещо... Стереотипи, глупави стереотипи.
,,Аз искам най-доброто за теб” - казват тези, които се опитват да ти сложат цената и етикета. 
Д...
Категория: Изкуство
Прочетен: 8127 Коментари: 10 Гласове: -5
 Дълго време гонех музата си... (Амфиболия)
Но да преследваш нещо, от което вече нямаш нужда, е загуба на време. А ,,завинаги” е пълна глупост.
Винаги щях да обичам да разказвам истории. Да, ама не. Животът си е имал други планов...
Категория: Хоби
Прочетен: 181 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 21.01.2018 11:40
 http://mediacafe.bg/novini/dobri-praktiki/Uchenitsi-ot-Plovdiv-pomagat-na-11-godishno-dete-da-prokhodi-otnovo-13758
Категория: Новини
Прочетен: 187 Коментари: 0 Гласове: 0
22.10.2017 12:46 - Блудницо
Блудницо! Забрави ли ме?
Сега на глуха ли ще ми се правиш?!
Чуваш ме и то добре, 
Категория: Изкуство
Прочетен: 332 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 22.10.2017 12:51
 Никога не знаеш, кога си загубил нещо безвъзвратно или кога започваш да го губиш...Разбираш само, когато си е отишло и вече няма какво да направиш, а боли...Адски много боли.
Приятел, по-добре да разбереш, че и с мен е така, в един миг...
Категория: Изкуство
Прочетен: 973 Коментари: 1 Гласове: 1
 Да се усмихнеш на някого е прекалено лесно...Но, вечер, когато останеш сам в стаята си, продължаваш ли да се усмихваш? Защото, приятельо, истински щастливи сме само, когато има какво да прогони самотата...
А вие продължавате ли...?
Категория: Изкуство
Прочетен: 211 Коментари: 0 Гласове: 0
2 3 4  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: theheartofthebooks
Категория: Изкуство
Прочетен: 38028
Постинги: 44
Коментари: 14
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930