Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2015 23:27 - любовта към книгите
Автор: theheartofthebooks Категория: Хоби   
Прочетен: 257 Коментари: 0 Гласове:
1



 Книгата... Какво е тя? Един различен свят, които съществува по свои си начин, една изкривена реалност. Може би всички ние имаме своя книга, герои сме в един роман, който е писан от някого другиго. И така нашите истории се преплитат с тези на другите. Това означава, че когато четем ние се докосваме да живота, до мислите и до чувствата на човек, който може би наистина съществува някъде там. Това е единствения начин да попаднем в малкия свят на другите. Защото нашата вселена се върти около нас. Ние никога не можем да проникнем в мислите  и чувствата на околните, дори на най-близките ни. През целия си живот имаме само нашето съзнаие. Но когато четем се докосваме до идеите на автора, до героя създаден от него,  а този герой може би съществува някъде. А какво се случва, когато пишем? Тогава ние създаваме нещо, нашите мисли и чувства, вдъхват живот на думите. Писането също е и тип общуване. Но понякога е плашещо. Страшно е да си представиш как някои читател се докосва до твойте най-съкровени мисли, до частица от душата ти. Е, осмелих се да дам криле на словото си.  Започвам този блог, за да споделям своите творби, мисли и любими книги.
Но първо да обобщя какво занчи писането за мен.
 То е част от мен или аз съм част от него. Не знам кое твърдение  е най-точното, но не бих била това, което съм без думите. Те живеят по техен начин и ми дават живот.  Одоволетворението  и насладата, което те ми даряват е безценно. Защото в край на сметка, писането, това съм аз.
 




Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theheartofthebooks
Категория: Изкуство
Прочетен: 38237
Постинги: 44
Коментари: 14
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930